sámán vagyok, igazi sámán, sámán

by

Hallhatod a hangomon, láthatod a dobomon.
Dobom dobom, paripám, paripám,
Dobom dobom, paripám paripám.
Utazom, utazom, a csillagokba utazom.
Már panelházban lakom, az ötödiken.
Alsó világ ura: a gondnok az elsőn
Felső világ urai: Tóthék a hatodikon.
Ne jöjjetek, nem dobolok hosszan, ne jöjjetek.
Ez csak egy tíz perces transz, maradjatok!
Akaratom igája rajtatok!
Utazom, gyorsan utazom
A szellemekkel expressz hadakozom.

Reklámok

Címkék:

10 hozzászólás to “sámán vagyok, igazi sámán, sámán”

  1. kövi sára Says:

    ::youtube::nemzetidal::

  2. Vera Linn Says:

    Balettka 😮 ennyi ironia, kukucskald meg a legmelyebb fiokod legaljat, talasz ott egy mosolyt 🙂

  3. kövi sára Says:

    minden fiókom telezsúfolva:
    – mosollyal
    – vigyorral
    – heherészéssel
    – ropogós kacagással
    – gúnyos kacajjal
    – vérfagyasztó, sikító nevetéssel

    🙂
    😀
    :>
    =))
    >:)
    >:)))

  4. kövi sára Says:

    ja: ismered a “lobogó amerikai zászló” emotikont?

    **==

    YM-en működik. kár, hogy nem vagyok amerika-imádó:
    gyakrabban használnám, mert vicces.

  5. chriscolours Says:

    😉

  6. kövi sára Says:

    😛

  7. Vera Linn Says:

    lol … az uolso ket fiok tartalma mar ugyis poros, ki lehetne szuperalni

    :bz nekem ez a kedvencem, na meg ez 😛

  8. kövi sára Says:

    szelíd vagyok én a hálón, Vera Linn 😛

    a való világban félelmetesebb vagyok,
    majd meglátod november nyolcadikán 😀

  9. Vera Linn Says:

    jol megnezlek majd, hogy lassam, csak el ne ijessz majd. en eleg nyuszi vagyok a “valo vilagban” 😀

  10. kövi sára Says:

    én meg domináns… :((

Vélemény, hozzászólás?

