vért és könnyet ígérek néktek

by

– nyilatkozta a válságkezelő stáb elnökasszonya, Kata Stroeffa. nagyra nőttünk, a takaró pedig elfogyott. tudom, tudom, most azt fogjátok mondani, hogy a kiadások lefaragása helyett a bevételeket kellene növelni. én nem vagyok az expanzió híve, híveim… ideje megtanulni, hogy kinek hol a helye. nekem most éppen a kedvesem mellett: az intenzív osztályon altat, én meg néha besegítek egy-két langyos mesével. á, még hogy a langyos… nem kell már semmi ennek a lelustult világnak. se here, se zádé.

10 hozzászólás to “vért és könnyet ígérek néktek”

  1. kövi sára Says:

    jaaaj… kész van a könyvem… nagyon kíváncsi vagyok!
    holnap bemegyek a nyomdába. hétfőn kiállítok néhány
    rajzot a teinben. nagyon izgulok! mi van akkor, ha
    híres balerinológus leszek? és majd paparazzik várnak
    rám? és kibeszélnek a sztárcsinálók? nemnemnem!

  2. .:t:. Says:

    A vertol hanyok.

  3. Vera Linn Says:

    lol balettka
    nov 8-an hol kell lenni es hanykor? en leszek az elso paparazzi aki levadasz. fenykepezogep nelkul, az nincs …

  4. kövi sára Says:

    amint megtudom, megírom drótpostán.
    érvényes a kommentben szereplő cím?

  5. edo Says:

    en sajnos nem leszek itt, ugy nez ki, de azert tegy felre egy koteg balerinot szamomra is.

  6. Vera Linn Says:

    Ez ervenyes🙂

  7. mezeinelli Says:

    LOL, LOL, LOL. Jaj, Balettka, nagyon várom a könyved.

  8. piszkosfred Says:

    hol lesz a konyva lathato / kaphato ? ide, a hajora, nehezen jutnak el a hirek… csak tudjam, ha kikotok valahol, hol keressem …

  9. kövi sára Says:

    edó, balerinók mindig is lesznek számodra:)
    mezeinelli: hallottam valamit jót kücsüktől:D

  10. kövi sára Says:

    piszkosfred: a könyvet még én se láttam. most szárad rajta a nyomdafesték, nagyon izgulok, hogy mi lett a soklábúakból színesben… a könyvbemutató helyszínéről, időpontjáról majd egy későbbi bejegyzésben.

Vélemény, hozzászólás?

