falunapok a szívemben

by

mostan színes házakról álmodom. tudom, el vagyok szállva. kellene nekem egy mesebeli kunyhó, ahová elvonulhatnék rajzolgatni, írkálni (tényleg: ez leszek, ha nagy leszek- írkáló). lenne benne egy kényelmes heverő, asztal, szék, wireless, és kávé. ja, a kávé! tudtam, hogy valami nagyon hiányzik ma!

Címkék:

8 hozzászólás to “falunapok a szívemben”

  1. Vera Linn Says:

    Ha meghívsz engem is erre a csodás helyre, főzök én kávét neked🙂

  2. kövi sára Says:

    köszi:)

    instant human. add coffee.
    (póló-felirat)

  3. Laci Says:

    Úgy bírom az ilyen cuki kis házikókat🙂

  4. kövi sára Says:

    ez ilyen téli, hibernálós álmodozás…🙂

  5. Dr. Stein Says:

    Pontosan ezt akartam mondani az első mondat elolvasása után.

    Hogy vennék egy Twin Peaks stílusú faházat mélyen az erdő sűrűjében. Ásnék mellé egy halastavat. Kiállnék az ajtóba, majd rövid, válogatott ocsmányságoktól hemzsegő szózatot intéznék az emberiséghez, majd bevágnám magam után az ajtót … amint bekötötték az Internetet.

  6. kövi sára Says:

    Lefáradtál, dr. Stein😀

  7. Vera Linn Says:

    Dr. Stein😆 hozod a formad

  8. kövi sára Says:

    Vera Linn, te is jól elvagy😀
    magamról egy szót se.

Vélemény, hozzászólás?

