a zenélő tündér megkísértése

by

egy csütörtöki napon imelda megvilágosodott: rájött, hogy a bor

Címkék: , ,

13 hozzászólás to “a zenélő tündér megkísértése”

  1. kövi sára Says:

    kép: amy crehore, via oitzarisme

    http://www.amycrehore.com

  2. kövi sára Says:

    vera linn, mea maxima culpa, kitörlődött
    a kommented, meg az enyém is valahogy… :((

    új admin-felület van a wordpress-en, nem tudom
    mit baltáztam el…

  3. Vera Linn Says:

    🙂 semmi gond, valami olyasmi volt a kerdes, hogy balettezni is tud a holgy?

  4. kövi sára Says:

    meg merem kockáztatni, hogy tud:D

  5. Dr. Stein Says:

    Ehhez egyszerűen nem merek hozzászólni. Töltött káposzta művel velem ilyen rémálmokat.
    Hieronymus Bosch jutott eszembe azonnal:

  6. kövi sára Says:

    muszáj elllentmondanom… bosch apokaliptikus,
    a zenélő tündér meg…

  7. Dr. Stein Says:

    És az embervégtagú majom?? Az neked semmi?🙂
    Meg a nyúlkáló törpe… a megkötözött ördögről pedig jobb is hallgatni.

  8. kövi sára Says:

    a nyúlkáló törpe visszatérő motívum amy crehore festőnőnél. bővebben írnék erről, de éppen javítjuk az optikai egeremet a párommal. gyantaillat lengi be a konyhát.

  9. Vera Linn Says:

    Anne Rice Vámpírkrónikája jút eszembe mindig Bosch-ról. Akkor szerettem meg, bármennyire bizarul is hangzik. És valamiért án is társítottam a kettőt, de valami nem stimmelt a hangulattal. Akkor is, most is megnéztem magamnak még egyszer és az az érzésem lett, hogy Amy Crehore csupa ironia és extrém feminizmus, Bosch … még annál sokkal “rosszabb”. Na de nem értek a festészethez. Csak hülye szemlélő vagyok.

  10. kövi sára Says:

    szeretem a naív festészetet- már amennyire ez tényleg az.
    lehet, hogy álnaív? érdekes, hogy extrém-feministának látod:)

  11. Vera Linn Says:

    hat csak annyi, hogy nekem ugy jon le, hogy van egy gyonyoru lany aki bohocot csinal maga korul mindenkibol. esetleg ket lany. de sehol egy pasi, hasonlo eredmennyel. mint irtam fentebb, kb ennyire ertek a festeszethez😀

  12. kövi sára Says:

    vera linn, ez nem is festészet:)) ez a
    kőkemény valóság… vagy a cirkusz?

  13. Vera Linn Says:

    az. cirkusz.

Vélemény, hozzászólás?

