tom sawyer vagyok, fiúsan pimasz

by

szívemben pengeéles, rutinos grimasz.

12 hozzászólás to “tom sawyer vagyok, fiúsan pimasz”

  1. kövi sára Says:

    fotó: tomi tapio

  2. Dr. Stein Says:

    Miért van a mókus farka hátul?

  3. kövi sára Says:

    általában a mókus van elől. ebben az esetben
    tom sawyer😛

  4. Dr. Stein Says:

    Talált, bár én a Vértestvérek című Edda-filmből ismerem.

  5. kövi sára Says:

    én meg tőled, egy korábbi hozzászólásodból:))

  6. Vera Linn Says:

    kepzeld, mit alaltam ma, egyiptomi jeleken a harom labu no jelentese szulni keszulo no, az elviselni ige jelolesere is hasznaltak.

  7. kövi sára Says:

    vera linn, kvázi leszúrtál..

  8. Dr. Stein Says:

    A terhes anyukának lehet úgy köszönni, hogy sziasztok?

  9. kövi sára Says:

    Csak akkor, ha tegeződsz vele. Magázódás esetén találóbb a “kezét csókolom, szia” kombó.

  10. Vera Linn Says:

    balettka, bocsanat😦

  11. kövi sára Says:

    csak vicceltem. azaz félig-meddig:
    az “elviselni” ige tényleg kemény.

  12. Vera Linn Says:

    huh fellelgeztem, azaz felig-meddig🙂

Vélemény, hozzászólás?

