itt mindig csak az elit élt

by

mégsem lett soha elítélt (Nagy Bandó András)

8 hozzászólás to “itt mindig csak az elit élt”

  1. kövi sára Says:

    fotó: Glá_Quicolli

  2. Dr. Stein Says:

    Jaj, de aranyos!

  3. Vera Linn Says:

    huh … azok a szemek …

  4. kövi sára Says:

    aranyos, nagyszemű, szado-gengszter nő :))

    pudingfát álmodtam! a vaníliásra pályáztam,
    de csak a csokist értem el. ó, ó, frajd…

  5. zurhajos Says:

    Szabadítsuk ki a nyuszit! Há, hogy lesz így húsvét?

  6. Dr. Stein Says:

    Én a csatos kalapra gondoltam, minden Grimm mese-illusztráció kötelező darabjára.

    Vagy ti azt gondoljátok, hogy Hamupipőke nem állt bosszút a gonosz nővérein? Muhhhaaha!

    A cím is tetszik.

  7. kövi sára Says:

    szerencsétek, hogy nagybandóandrásotoknak szólítottatok, különben úgy jártatok volna, mint a nyuszi! vagy azt gondoljátok, hogy én nem állok bosszút a világon? a bűnösök szenvedjenek!

    Grimm legszebb meséi:
    http://mek.oszk.hu/00400/00402/00402.htm

    ui: Dr. Stein, a csatos kalap inkább ezüstös.
    A mellénygombok valóban aranyosak.

  8. piszkosfred Says:

    most mit mondjak? en szeretem a nyuszikat

    (nyarson vagy lerben megsutve, pityokakoritessel es gogosavanyusaggal – nyami)

Vélemény, hozzászólás?

