én komoly ember vagyok

by

nekem nincs időm álmodozni. csillagaim értéke nagyot esett a tőzsdén, bár a budapesti tőzsde elnöke megnyugtatott ma délelőtt: hosszú távon megtérül a befektetés, csak ki kell várni: így működött ez száz évvel ezelőtt, és így működik ma is. mondott egy ennél érdekesebb dolgot is: hogy a válság-diskurzus kamu, felfújt duma. valakik nagyon jól élnek belőle, akárcsak pár évvel ezelőtt a madárinfluenzából.

Címkék: , , ,

4 hozzászólás to “én komoly ember vagyok”

  1. chriscolours Says:

    szimplán: jah.

  2. kövi sára Says:

    logikus:)

  3. sultanus Says:

    hallottam én is a kossuthon. hát még a mohácsi csatáról milyen jópofákat mondott metaforaként is – hogy meg lehetne nyerni, meg tomori pál alkalmatlan volt, azannyát. komoly helyzetértékelés.
    és az amcsi bankok meg nem tudnak elszámolni 350 milliárdnyi segéllyel. ezért írok én szavakat, azzal mindig el tudok számolni.
    kapcsolati tőke, kapcsolati tőke. ha jól gazdálkodsz vele, túléled a saját válságaidat.

  4. kövi sára Says:

Vélemény, hozzászólás?

