egy igazi balerina a könyvbemutatómon

by

szeged, grand café: nóra táncol. sultanus rendezgeti a gondolatait. blogtezsvéreim, nelli és könyvbagoly kicsit kiléptek a reáliába, hogy offlájn támogassanak *ölel, ölel*. eljöttek a szegedi rokonok is (i,p,s,ö), de még a réglátott péter is! megismertem ágit, tibort, katát, és gézát. juhé! szeretem a könyvbemutatókat. köszönöm, sultanus.

Címkék:

6 hozzászólás to “egy igazi balerina a könyvbemutatómon”

  1. bloggertalálkozó « szürreália Says:

    […] 6, 2009 kövisára mondta szombaton a könyvbemutatón, és hú, de igaza van: a blogtól megváltozik a zember kapcsolatrendszere, új baráti társaság […]

  2. böjátusz Says:

    én köszönöm, hamarosan írok… szerda este óta most értem haza…🙂
    nagyon szép este volt, elmentettem🙂

  3. böjátusz Says:

    http://www.irodalmijelen.hu/?q=node/988
    (nem csak én)

  4. zs Says:

    :)))))))))

  5. klisé Says:

    Kedves Kövi Sára,

    dilettáns, de legalább mennyiségorientált szövegtermelés a szegedi est apropójából itt:

    http://klise.blog.hu/2009/02/06/a_szoveg_az_amit_terhelni_kell

    Kellemes este volt.

  6. kövi sára Says:

    a JELENÉS csak ürügy
    legytöbbször
    beleszól a
    külügy

    és

    jogod van elesni
    suta ablakomon
    belesni

Vélemény, hozzászólás?

