psszt! szólt az ész

by

frajd bácsi nem érdekel! testem-lelkem énekel.

de én nem hallgattam rá hangosan nevettem
ezeregy színt dobtam rád ragyog a kád
ösztönke, te idétlen csalfa
szaladj, mert hív az anyád

3 hozzászólás to “psszt! szólt az ész”

  1. HAri Says:

    csitt!hallgass te absztinens józan ész,
    jobb ha a mámoros ösztön vezet
    ne gondolj semmit, csak érezz,
    adj neki gúzs nélkül szabad kezet.

    nem csal meg jutalmul
    ha rádlép a közelgő múlt,
    s nem marad más
    mint a visszaemlékezet.

  2. HAri Says:

    bocs hogy belevau;)

  3. kövi sára Says:

    re: vau

    gúzs nélkül szabad kezet adni?
    a kis önkényest csak úgy hagyni?

    a zuhanás sej de édes
    mikor a lusta ész
    nem éhes
    csuhaja!

Vélemény, hozzászólás?

