halott süni nem kér simogatást

by

ennyi volt neki

se almát se répát se tavaszt
pedig ragyogóan süt a nap
miért havazol már megint
te faszkalap? ha nincs rá alap?

11 hozzászólás to “halott süni nem kér simogatást”

  1. .:t:. Says:

    Jaj!

  2. chriscolours Says:

    😀
    ezt én is átérzem

  3. kövi sára Says:

    🙂 havas tájban vonatozom éppen,
    és pixel H8 chiptune-zenéjét hallgatom.

  4. manka Says:

    Egyszer egy tavaszi hóesés ellen úgy tiltakoztam, hogy fényes nappal feltűnően fagyit nyalogattam az utcán. De ezt a *-ot nem hatotta meg..

  5. kövi sára Says:

    csak azt sajnálom, hogy a tavasz megszűnt…
    tikkasztó nyárba lépünk, meredeken.

  6. nandyol Says:

    Találkoztam egyszer egy tüskéssel kerti partin, csűr árnyékában, alkonyatkor. Kövér volt és valamiért zavarban, elakadt az árokparton, felvettem, vakargattuk a hasát, még össze sem gömbölyödött.

    Én nem bánom a tavaszt, jöhet egyenesben a nyár, csűrárnyékban tanácstalankodó sünikkel:)

  7. kövi sára Says:

    nagyon szúrós a süni:) halott süni nem engedi
    szabadon a hasát… írtam neked egy ímélt
    a kommentben megadott címedre.

  8. Vera Linn Says:

    Mi bevittuk a hazba, hatha kigombolyodik, de nem gombolyodtt ki. Visszatettuk a kertbe. Ott is vartunk egy sort hiaba. Reggelre eltunt. Biztos elgurult.

    PS. Johet a nyar, tiasztoan ahogy akar, csak hamar jonne mar.

  9. kövi sára Says:

    ja, hát a süni alapból begubózó lény, a tüskéire ráadásul:D

    *fázik. kávéból kortyol.*

  10. csetten Says:

    most azt nem mondhatod, hogy ez a sün másik dimenzióba költözött!!!

  11. kövi sára Says:

    elutazott, és nem adott címet…

Vélemény, hozzászólás?

