harakirie eleiszon. fogalmazás.

by

harakirie eleiszon

ezzel a képi merítéssel politikai adásunk véget is ért. a kultúrák átjárhatatlanok, a paradigmák összemérhetetlenek, a politikusok halhatatlanok, akár földiek, akár az írisz bolygóról érkeztek ők. szomorú vagyok itt a végeken: a proletkult amatőr stílustalansága továbbél, nindzsa és szamuráj osztja, nemesét kifosztja. ámen.

Címkék:

7 hozzászólás to “harakirie eleiszon. fogalmazás.”

  1. .:t:. Says:

    Pfff…

  2. blanche Says:

    (lábatlan balettkát lát, kicsavart pózban, félrenyaklott fejjel, aminek semmi de semmi köze a szöveghez. a címhez is csak erőszakoltan) (a hiba az olvasóban)

  3. kövi sára Says:

    ah, a dadaizmusom… az alvó balerinaszellemet én is
    látom amúgy. tizenhat lábát eltakarja a hófehér lepel.
    kapcsolódik a szöveghez, de csak akkor, ha tragikusan
    fogjuk fel a balerinasorsot, a politikát, a lopitikát.

  4. blanche Says:

    lopitika. micsoda (meta)optika!🙂

  5. kövi sára Says:

    egy lokális viccből merítettem😀

  6. Magyari Says:

    Olvasgattam az egologo-t, s semmi, aztán láttam ezt a harakirie eleisont. Vigyorogtam, s mondom, na, ezt megnézem, ki az. Osztán láttam, h te. Gondolhattam volna🙂

  7. kövi sára Says:

    ennyire kiszámítható vagyok😀

Vélemény, hozzászólás?

