kövi sárát miniszterelnöknek!

by

eszem szíved!

hatalmi vákuum van pannonföldön, nekem meg kampányfőnököm, béfé személyében. nem találnak egy valamire való miniszterelnököt, aki majd főz is, csókol is? rettenetes. élek a lehetőséggel, és vállalom: ráncbaszedem azt az országot, ráncba én! oly korban élek én, hogy kénytelen vagyok a sors asszonyaként fellépni: ezért Mohácsi Mojrá-ra változtatom a nevem.

Kormányzati pogromom:
– konyhapénzt pasik kezére ne! játékra költik.
– közteherviselést!
– nagytakarítást minden évszakban, portalanítást rendszeresen.
– az éléskamra feltöltését.
– az elesettek istápolását.
– házunk tájának (oikos) tisztán tartását.

köszönöm a labdát nellinek, dadának, és hangának.
béfének még egyszer megköszönöm a személyemre szabott transzilvanikont: lám, az összmagyarság javát szolgálja!

6 hozzászólás to “kövi sárát miniszterelnöknek!”

  1. piszkosfred Says:

    piszkosfredet tanacsadonak az uj kormanyba!

    (pszt … jol fizettek?)

  2. kövi sára Says:

    a jótanácsok utólag kerülnek kifizetésre, miután kiderült, hogy beváltak-e.

  3. putyu Says:

    Kedvesaranyos Mohácsi Mojra!

    Nékem má kűdheti is kegyed a sok pézt, mer asztat tanáccslom, ne válajja!

    Natyon méj tisztnyelettel

    putyu the woodcutter

    Ps: Hogysmint kedves Rozi?🙂

  4. Mohácsi Mojra Says:

    kedves putyu,

    jótanácsod bevált, nem vállaltam, ezért küldöm is a tiszteletdíjat. kérlek írd meg a bankkártyád számát, pin kódját, és a biztonsági kódot. a tiszteletdíj adóját a nigériai favágók megmentésére létrehozott segélyalapba utalom át.

    drótposta-címem: kovi pont sara kukac gmail pont com

    ui: rozi, a macskánk? egész nap egerészik…

  5. putyu Says:

    Jaja naccsám, a kaódokat elkűttem, penig asz ütyvéddem asszonta, nem kék, de jóó gyün ety kis péz. Mek asztat is monta, kék némi szervezeti kultúrát tanítani ezeknek a magyari politikusoknak.

    Nekem wlan köti be a gépemet, azon vajh átmegyen-é a drótposta?

    Bocsánat, ha rosszul kérdeztem! A miénket különben is Vicának hív/om/ják, és imádkozunk, hogy ne egerésszen, mert a szomszédok egérmérget használnak. Mi ez, ha nem lelki környezetszennyezés?

  6. kövi sára Says:

    orbán viktor azt üzente, hogy el kellett volna vállalnom a miniszterelnökséget. most írt esemest. dávid ibolya faxot küldött, hogy ejnye-bejnye. fodor gábor a twitteren üzent, de a rendszer törölte az üzenetet. putyu, én vakon megbíztam benned, és lemondtam életem esélyéről, hogy bevonuljak a magyar nemzet történetébe…

    ígéret szép szó alapon a pénzt átutaltam arra a nigériai számlára, amit az ügyvéded elküldött. remélem átment a pénz!
    rozi üdvözli vicát.

Vélemény, hozzászólás?

