álmomban tó voltam

by

csak frajd bácsi meg ne hallja!

édesvizű áttetsző hullákat ritkán elrejtő fémszállal átszőtt lelkeden nem fog a mágnes ó ágnes hát vízbefúlni sem hagysz érted? rendben belátom galád voltam nem vittem le a szemetet nem vágtam kenyeret szétdobáltam a ruhádat vitákban mindig a puhábbat de hát nem tehetek róla ilyen gyarló vagyok ezért szeretsz ennél jobbat már csak pénzért vehetsz megértelek de nincs bocsánat sára kapcsold ki ezt a zagyvaságot mert zavarja a komámat

6 hozzászólás to “álmomban tó voltam”

  1. Dr. Stein Says:

    Jó neked, engem álmomban megharapott egy disznó, mely bokán alul szőrös volt és szarvaspatákban végződött.

  2. Vera Linn Says:

    én blody merrit sem táncoltattam, mégis egész éjjel háboruztam

  3. gcseke Says:

    nekem a szemétlevivés a gyanús, mert az szabály, hogy mindig le kell vinni. Mese nélkül. Az élet biztonsága anélkül egy nagy kérdőjel…

Vélemény, hozzászólás?

