megjósoltam, hogy higgins nyer

by

snooker-jósnő vagyok

éreztem, tudtam, megsúgta a kávézacc
hogy ő lesz a snooker világbajnok
ó miért nem fogadtam? miért
vagyok ilyen félénk? ilyen
bizalmatlan? most
szibéria helyett
jöhetne forró
hawai…

Címkék:

3 hozzászólás to “megjósoltam, hogy higgins nyer”

  1. kövi sára Says:

    fotó: reisegnome

    és ne mondd, hogy
    “minek nekem raratonga
    fürdök majd a balatonba
    sírhat várhat hawai
    kedvem nem a tavalyi”!

    mert: de!

  2. gcseke Says:

    higgins egy fenomén
    amit tesz tünemény
    most éppen nyert – no és?
    hol az ész????

Vélemény, hozzászólás?

