fotó rólam és a barátnőmről

by

nyári képünk

kedves iwiw, facebook, twitter, és high five kapcsolataim! kőszívem meglágyult, anonimitásomat ezennel felfüggesztem: itt vagyok élőben, lili barátnőm társaságában. fogadjátok szeretettel ezt a kitárulkozási gesztust! elárulom, hogy a bak jegyében születtem, oroszlán aszcendenssel, és világéletemben domináns voltam. szerintem az is maradok.

8 hozzászólás to “fotó rólam és a barátnőmről”

  1. blanche Says:

    Tábornoknő:) (a terepgatya is mutatja)

  2. kövi sára Says:

    ühüm… ilyen katonás ez a lili.

  3. Endre Says:

    Azt hittem fiatalabbnak teccik lenni. Vagy csak a high five miatt?

  4. kövi sára Says:

    persze, hogy fiatalabbnak tetszem.
    ez a fránya photoshopping…

  5. Vera Linn Says:

    akkor te a kockásszoknyás vagy?

  6. kövi sára Says:

    igen, a fotó kedvéért beöltöztem😀
    most egy drapp hip-hop gatyó van rajtam, zöld pólóval.

  7. john doe Says:

    balettka, szerintem nem forog, elmerült mint a laposvas…

  8. hehe, jut eszembe: Says:

Vélemény, hozzászólás?

