apolló, dionösszosz, hold on

by

spice-girl on the moon

spice-girl on the moon comin’up soon
a két remix-király bartók és kodály
halványkék homály
yeeeee

8 hozzászólás to “apolló, dionösszosz, hold on”

  1. kövi sára Says:

    betyár a holdon negyven éve

  2. marslako Says:

    ott voltunk csapatepitesen.

  3. kövi sára Says:

    jaj, én kigyógyultam a holdkórból.
    nem járok már alva. csakis éberen.

  4. marslako Says:

    eleg kijozanito az a hely. en peldaul kijozanodtam, nem is egyszer.

  5. kövi sára Says:

    😀

  6. Endre Says:

    Oh milyen vagy… én akartam beléírni, hogy dö ez amorf örDögök.

  7. kövi sára Says:

    a yutub helyett?😮

  8. Susanna Says:

    Szia!!!! Nagyon jo a fotoanyag az oldalon! Nézzétek meg ezt az oldalt is! Egyszerűen és gyorsan készíthettek fotómontázsokat, képeslapot, címlapot és egyéb vicces cuccokat.

Vélemény, hozzászólás?

