belépő ingyen, kilépő nem

by

ha rosszul választottál, fizess!

ingyen félsziget, madonna-koncert, repülőjegy. ez lenne a jövő kulturális menedzsmentjének titka. rosszul választottál? nem ott vagy, ahol lenned kéne? fizetsz, tati! nem a belépésnél, hiszen mindenki megérdemel egy esélyt. de ha úgy léptél be egy koncertre, egy kiállító térbe, egy repülőbe, egy egyetemre, hogy nem gondoltad át, nem tájékozódtál, nem igyekeztél feldologzni azt, amiért ott vagy, nem próbáltál meg bekapcsolódni a Folyamatba a puszta jelenléten túl, akkor fizetsz, mint a katonatiszt. a kilépőnel. mert a rossz választás mindannyiunknak sokba kerül.

7 hozzászólás to “belépő ingyen, kilépő nem”

  1. kövi sára Says:

    fotó: SNU Photography

  2. blanche Says:

    Hm. Nekem tetszene egy olyan világ, ahol csak esemény után (de kéne ide a dőlt betű!) kell fizetni. Ha eltaláltam a nekem valót, fizetek, hogy életben maradjon, aki az élményt nyújtotta. Ha nem, ő fizet, hogy én életben maradjak:)
    Szebb, tisztább, boldogabb érzés volna:)

  3. kövi sára Says:

    én fordítva gondoltam: ha jól választottál, és ott a helyed, akkor nem fizetsz. azaz támogathatod önként és dalolva a rendezvényt, ha úgy akarod, de kilépőt csak a rosszul választók fizetnének.

  4. blanche Says:

    Megértettem, csak a gondola(t) elvitt ilyen irányba…:)

  5. kövi sára Says:

    páros napokon legyen úgy, ahogy te akarod 😀

  6. blanche Says:

    Két páratlan nap rögtön egymás után…:( (:))

  7. kövi sára Says:

    juli 31, aug. 1. 😀

Hozzászólás