omar khayyam reinkarnálódott egy cicában

by

egy zongorázó cicában…

Ha kocsmabortól részeg lettem: lettem.
Ha pogány tűzimádó lettem: lettem.
S ha minden szent nyáj gyanakodva néz is,
én: én vagyok, s amílyen lettem: lettem.

5 hozzászólás to “omar khayyam reinkarnálódott egy cicában”

  1. kövi sára Says:

    szöveg: omar khayyam
    dal: nóra, a zongorázó cica

  2. blanche Says:

    a vers ucsó sora, 2. variáció:
    újjászületek minden művészben: mégis

    képhez:
    mennyi jó jojó!

    • kövi sára Says:

      Ha kocsmabortól részeg lettem: lettem.
      Ha pogány tűzimádó lettem: lettem.
      S ha minden szent nyáj gyanakodva néz is,
      Újjászületek minden művészben: mégis.

      jó lett ez a jojó, tezsvér 😀

  3. feljegyzesekazegerlyukbol Says:

    omár kajám 🙂

Vélemény, hozzászólás?

