kreatív, díjbeszedő balett

by

tivadar virtuális konyhájából érkezett a hír: kreatív blogger lettem! köszönöm ezúton is a kitüntetést, és cserében megosztok hét titkot a boszorkánykonyhámból.
egy: válogatós vagyok, nem kicsit: nagyon.
kettő: próbáltam vegetariánus lenni (kíváncsiságból), de nem jött össze…
három: imádom a mákos gubát, de a szilvás gombócot nem csípem.
négy: imádom a főzést. órákig el tudom nézni.
öt: ehhez képest jókat főzök. tényleg.
hat: ma éppen keleti fűszerekkel bűvészkedtem.
hét: bontsak egy merlót?

a labdát egy konyhabűvésznek és négy konyhabűvésznőnek dobom tovább: edónak, betondnak, mezei nellinek, rékunak, és blanche-nak. útmutató a tivadar blogján. egyetek jól!

12 hozzászólás to “kreatív, díjbeszedő balett”

  1. blanche Says:

    Anyád! Izé: anyám!😀 (köszönetképpen)

  2. reku Says:

    hű, muszáj posztot írnom, s úgy köszönjem meg neked is.

  3. mezeinelli Says:

    kell gondolkozzak, hogy mit nem mondtam még el magamról🙂

  4. varga terezia Says:

    szia balettka, gratulálók a megérdemelt díjhoz, nagyon szeretem a munkáidat , üdv.Terike

  5. Tom Bako Says:

    Most mutassak neked egy dokumentumot?

Vélemény, hozzászólás?

