koccintsunk!

by

annak örömére, hogy törékeny Second Life avatárom ma sem zúzódott dirib-darabra Virtuáliában… sőt: már társalogtam is. igaz, tegnap rengeteget bénáztam, szakadékok fölött röpködtem, majd – szerencsémre – találtam egy meditációs központot, és leültem (virtuális büntetésem: magamba szálltam).

ugye most azt várod, hogy
három lépésből megvilágosodj?
pech. előbb szállj el.
majd gyere vissza.
lelked levét a
tested issza.

4 hozzászólás to “koccintsunk!”

  1. blanche Says:

    Most, hogy egy Kaszablanka rájátszással új (nem annyira) nevet adtam magamnak, annyi más jó jut eszembe, pl. Mátrixi🙂

  2. blanche Says:

    Üres blogot. Mindenki azt olvas bele, amit akar🙂

Vélemény, hozzászólás?

