hófehérke csoki-orgiája

by

mit hozott nekem a mikulás? na mit? hazaérkeztem óperenciából, és bokáig érő hó fogadott az állomáson. üdvözöltem, megköszöntem a hűvös fogadtatást, majd hazarobogtam. mi várt rám otthon? na mi? úgy sem találja ki senki: egy óriási doboz csokibonbon (franciából szabadon: csokijójó). már fölösleges is arról szavazni, hogy mit csinálok éppen: csokit kóstolgatok, és gyömbéres zöldteát iszogatok. mennyei. bódog mikulást mindenkinek!

hóhullásban jó a csoki
úri életem van, doki!

6 hozzászólás to “hófehérke csoki-orgiája”

  1. pp Says:

    jól hangzik…

  2. blanche Says:

    aranyflitterrámás háromlábú Balettka nem esik, csak a hó
    hó étvágyat!

  3. Csőrike Says:

    Jándék🙂 kreatív blogger díj Grácból! Szángyőrre. retyusa.blogspot.com

Vélemény, hozzászólás?

