játszom a fű alatt

by

bűvész vagyok [karácsonyi bevásárlástól, hajléktalanoktól zeng a média]. nem érdekel a bevásárlás; hajléktalanok vagyunk mindahányan, hacsak nem lakjuk be tisztességesen a bőrünk (én belakom, és szeretettel kívánom neked is, Vándor). ha választanod kell, gonosz helyett inkább lakjon be jámbor.

sej-haj gyöngyvilág
lelket lakó kelvirág
macsó rezedácska
ha én penge lehetnék
vértelenül tehetnék
vágást fel a fára

7 hozzászólás to “játszom a fű alatt”

  1. .:t:. Says:

    BK!

  2. Szántai János Says:

    Ó, köszi szépen. Micsoda szív lehet, melyből ilyen dal szól. Kedvemre való! No, de hogy másra térjek. A blogot megnézve (első henc: nem tudtam róla) az a kérdés ugrott be, hogy illusztráltál-e már. Könyvet, mármint. Aztán láttam, hogy megvan a könyv (második henc). Most már csak meg kell vennem. Nos, szép ünnepeket, s majd jelzem, ha olvastam a könyvet.

  3. blanche Says:

    Ki van a videón középen? Az elején a hegedűs és nagybőgős között?

Vélemény, hozzászólás?

