shoguns’n’roses

by

kreatív-e vagyok, anyuci? ah… szép vagy szép vagy, szebb a lappnál, de csipkerózsa szebb náladnál! na jó, csak annyit akartam mondani, hogy hamarosan mesterséget váltok, jósnő leszek (fát nevelek, nem fajankót, érted!)

minek nekem balatonka
fürdök én a patakomba’
szóval földesúrnő leszek itt,
e földön, holdomiglan-holdodiglan.

8 hozzászólás to “shoguns’n’roses”

  1. blanche Says:

    Bab Ilon lába alatt babilon

    (ilyenekkel építettem gyerekkoromba’, caramba)

  2. betond Says:

    ne siesd el

  3. HAri Says:

    hümm hümm. retrospekulatív faiskolapélda. óvatosan a váltómesterséggel. nem sok vasutas vonalbalettozik .

Vélemény, hozzászólás?

