lidi jóslatai

by

lománia legionalizálódik – habogta lidi transz-ilván, kedvenc kirándulóhelyén. amikor a húsosfazék körül nagy a tolongás, lidi élete az átlagosnál is lazább: van mozgástere piruettezni, kirándulni, és újra elcsodálkozni a természet szépségén. bámulatra méltó, hogy egy négy éves jóskislány ilyen verseket ír!

trillili trallala
jaj de magas a létja

14 hozzászólás to “lidi jóslatai”

  1. .:t:. Says:

    Lidi a lidérc? :>

  2. blanche Says:

    jaj, de magos a Lét, ja

  3. blanche Says:

    már én sem
    régen fejjel lefelé lógtam a porolón a pipáló lábfejemen mellkason fonott karral
    denegérke

    annyira hihetetlen, hogy nem is én…

    Fable-nál így kezdődik a Jégtánc, lóg a csajszi a porolón a pipáló lábfején
    az írók folyvást lelepleznek
    most Pelevin gúnyolódik a számvarázslataimon

  4. blanche Says:

    na jó, az írószerszámok🙂

  5. puma Says:

    Jaj de imádtam gyermekkoromban fejjel lefelé lógni, hintázni, a gimiben még felemás korlátoztam is meg lóugrottam a levegőben átfordulva, az Európa-parkban (http://www.europapark.de) hihetetlen dolgokat próbáltam ki. 30 egynéhány éves korom óta a függőfolyosókon a falhoz lapulva megyek, a kilátókból a panorámát enyhe gyomorgörccsel élvezem,
    de az élet így is szép, tlillili, tlallala🙂

Vélemény, hozzászólás?

