emma, a kémnő

by

életemben nem volt explorer a gépemen. már-már azt hittem, hogy intelligens vagyok, erre kiderül, hogy médiahekk az egész… három böngészőt használok, pazar. hogy miért? mert egy kémnő még álmában sem alszik. tesztel. ma például macscan-nel. gyors lehűlés várható, és fokozott neurózis a tőzsdepiacokon. london lángokban áll.

babylon’s burning
you’re burning the street
you’re burning your houses
with anxiety

:: the ruts ::

8 hozzászólás to “emma, a kémnő”

  1. csilla Says:

  2. kata blanka Says:

    Hogy kamu, azonnal tudtam😛
    őskövület IE-s voltam sokáig, csak amikor akadozni kezdett, váltottam rókára, néha safarizom, mert vannak olyan bővítmények, amik csak azon futnak, és van Mensa IQ (http://www.mensa.hu/mensa) papírom bohó húszas éveimből, amikor még kíváncsi voltam, mekkora az akkora🙂😛😛

  3. puma Says:

    Ég a tűz, kívül-belül:

Vélemény, hozzászólás?

