amerikai balerina

by

megérkeztem az ígéret fődjére. gyönyörű ősz van, eddig mindig télen amerikáztam. tetszik most, nem kicsit, nagyon. alexandria, VA, I’m lovin it!

kituggya merre, merre visz a négyzet
végy dzsípíesszet seron kedvesen…

11 hozzászólás to “amerikai balerina”

  1. kövi sára Says:

    imádkozzatok a lelkem üdvéért, nehogy megbolonduljak, és egy iPad-et vásároljak…

  2. lókupecz Says:

    Jajj, Kindle-t vettél? S milyen? Én most rendeltem meg, karácsonyi ajándéknak szántam, egy Kindle 3 wifi-t, bár asszem, 3G is van benne. Engem azzal riogattak, hogy az a 3G, amit Amerikába szállítanak ki, Európában nem fog működni. Te tucc erről valamit? Milyen Kindle-t vettél?

  3. v3ralinn Says:

    s milyen a igeret foldje?

Vélemény, hozzászólás?

