miniszterelnökasszony, kérem

by

ne akadjon fenn prémen, krémen – hiszen ön empatikusan dönt tőkét, nem siránkoz. na jó. elég a marháskodásból, emma. tél van, hó esett, elmúltak már az ünnepek. itt köd borong, odaát (ahol jobban fizetik az ideát) ragyog a napkorong (igen, egyenes adásban vagyok szkájpon, közeledik a farragut west metrómegálló).

üssetek agyon, de nekem
teccik amerika, persze
csak úgy, látogatói
minőségben.

4 hozzászólás to “miniszterelnökasszony, kérem”

  1. Ki vagyok en valojaba? Says:

    Lolz

  2. putyu Says:

    egy nőt agyonütni lehetetlen naccsám!

    mondaná

    putyu
    a macsó favágó 🙂

    ja és
    imre az én vagyok, nem ez a lolz álnevű

Vélemény, hozzászólás?

