minden napra egy titok rólam

by

labdát kaptam zűrhajóstól, hogy számoljak be hét dologról, amit nem tudtatok rólam.

(1) hétfő: lepkefóbiám van. rettegek minden élő pillangófélétől. akár éjjeli, akár nappali.
(2) kedd: gyerekkoromban rosszul voltam a hintán. szerintem most is.
(3) szerda: az első értelmes mondatom állítólag az volt, hogy “Ne fidelj ide!”
(4) csütörtök: parancsszóra képes vagyok elpirulni hat másodperc alatt.
(5) péntek: a második nagy szerelmemet andrisnak hívták. szőke volt, én meg nyolc éves.
(6) szombat: nyolc éve rajzolok balerinákat. van már hétezer belőlük.
(7) vasárnap: jó párszor le akartam törölni a blogomat. legutóbb a nyáron.

kíváncsi vagyok nelli, réku, kis n, vera linn, jojen, orsi, és sultanus titkaira.

Címkék: ,

16 hozzászólás to “minden napra egy titok rólam”

  1. kövi sára Says:

    fotó: Guacamole Goalie

  2. Dr. Stein Says:

    A molytól fakad minden pillangós paranoiád, lányom, menj és verd agyon őket, míg mindegyik megdöglend. A balettosok is ide-oda reppenő pillangók, némileg több végtagtöréssel, de a könnyedség közös tulajdonságuk.

  3. Vera Linn Says:

    :)))) nem figyelek

    PS. vettem, kovetkezik

  4. kövi sára Says:

    Dr. Stein: bárcsak ennyire egyszerű lenne… bár mind megdöglend, molygyilkos projektjeim kudarcba fulladtak…

    Vera Linn: lássuk a medvét:)

  5. nelli Says:

    hehe, akkor a böjátuszra már ketten vagyunk kíváncsiak 😀

  6. kövi sára Says:

    bizony. tavaly jót söröztünk szögeden
    (vagy sereztünk szegeden?), de alig
    mesélt titkokat :))

  7. Dr. Stein Says:

    Hogy hívják a szegedi pásztort?
    Ködmen.

  8. piszkosfred Says:

    és a nyolcadik nap? a nyolcadik titokkal? azt mindenki elhallgatná?

  9. kövi sára Says:

    :))

  10. sultanus Says:

    Megismerem a titkaimat, utána megírom. Köszi.

  11. kövi sára Says:

    adtam néhány tippet a kamasz-etika margóján:))

  12. kis n Says:

    ez vagesz.
    legalább adtál motivációt.
    mire jók a netes barátok….:)

  13. kövi sára Says:

    mire adtam motivációt? 🙂

  14. kis n Says:

    ránézni a bloggomra.

  15. 7 titok rólam « n Says:

    […] 7 titok rólam november 4, 2008, 7:07 pm Kategória: egy per kettő, zúzódások balettka  ívelte át a labdát, legalább megmozgatom az ujjaimat a billentyűzeten blog ügyben […]

  16. Na, ezeket tudtátok? « szürreália Says:

    […] 3, 2008 Kövisára tisztelt meg ezzel, úgyhogy […]

Hozzászólás