Fatima története folytatódik

by

A lebernyeg alatt sose lehessen tudni, hogy hány láb rejtőzik, meg úgy egyáltalán.
– Egy nő legyen titokzatos és tartózkodó– nyilatkozta a befutott hastáncosnő.
Stábunk arra is rákérdezett, hogy mit szólnak a nézők az eltakart hashoz.
– A néző fantáziálni akar, és én ebben segítem őt. Minden kétértelműség a fantázia dús mezejére terel– mondta lágy, de határozott hangon Fatima, majd egyet pördült. Semmit se láttunk belőle, de megcsapott fűszeres, keleti illata.

13 hozzászólás to “Fatima története folytatódik”

  1. seronszton Says:

    – Miért választottad ezt a nehéz, bár kétségkívűl izgalmas pályát?
    – Hát az úgy volt,

  2. edó Says:

    hogy amikor megszulettem, sajat anyam gutat kapott tolem es szornyethalt. annyira rettenetes csunya voltam. de

  3. seronszton Says:

    erről szerencsére halvány fogalmam se volt, mert nagyanyám boldog önfeledtségben nevelt egy tanyán. a természet lágy ölén én

  4. anapauper Says:

    lenni boldog, önfeledt, hepi. de aztán

  5. edó Says:

    felvetődött a probléma, hogy én vagyok-e az, aki boldog önfeledtségben növekedem, vagy nagyanyám az, aki a boldog önfeledt és így nevelget engem. na, ekkor, mintegy varászütésre, véget is ért a hepihepi. nagyanyám rámmordult, fatima fiam, elég volt a lazsálásból. mesze egy kevés hamubasült pogácsa s nyomás kifelé a paradicsomból. lepleim alatt pogácsáimmal, könnyeimmel és egyéb kincseimmel, elindultam a poros országuton. hét nap és hét éjszakát gyalogoltam étlen, szomjan, amikor a fáradtságtól kimerülten összerogytam az út széli sáncban. ekkor jött arra

  6. seronszton Says:

    egy laza sündisznó, aki szúrt is, meg nem is, a légnyomás függvényében. ma éppen nem szúrt. hozzámbújt, és ezt dalolta nekem:
    – kis cigaretta, hidd el nekem, hogy engem is így égve dobtak el…
    naná, hogy kikészültem. sós könnyeim a Sün-dörgő puha tüskéire hullottak. ettől bekeményített:
    – na elég legyen a rinyálásból! valami karriertervet kell kidolgozni. segítsek?
    erre fatima

  7. Pataj Says:

    – Hja, amikor én még Fatim voltam, s nem Fatima…

    – Szép kis karrierterv… – mondta a sün.

    Mire Fatim/a felkapott egy

  8. seronszton Says:

    almát a fa alól, és elegánsan befogta vele Sün-dörgő száját.
    – Benned a nemiség nem is ég? idézett Fatim/a egy Hargita kalendáriumból.
    – Gye- muffogta a sün, almaevés közben.

  9. edó Says:

    Ekkor Fatima kikapott egy “mindjárt jövök” táblát a leple alól s hopp, eltűnt, mintha sohasem is lett volna. A sün úgy eltátotta a száját, hogy az alma kiesett belőle s gurult, gurult a félig elrágcsált alma s meg sem állt

  10. seronszton Says:

    a hajtűkanyarig, ahol a klasszikus mechanika teljesen elkülönül a relativitáselmélettől, mint a félig lerágott alma Newton fejétől.
    – ne má’… dünnyögte fatima a tudós sünnek. utálom a relativitást. világéletemben ezzel a dumával próbáltak átverni: “nézőpont kérdése”, “attól függ”, sötöbö. nekem a pasi álljon ki klasszikus módon magáért, és punktum.
    a sün újra eltátotta a száját, de ezúttal

  11. drblondeee Says:

    tán a légnyomás okán, ami nyomós érvként szolgálhatott a fura jelenséghez: a sün bőréből kipattant egy tüske.
    -Te jó Atyaúristen, már megint mi ez, elegem van a változásokból, dünnyögte ijedten, de a tüskék potyogásnak indultak, és ő ott maradt, négy kis virgács lábán, pőrén, egy szál tüske köntöse nem öltöztette a kis véznát. Fatima nézte..
    – bakker, már megint nekik volt igazuk… azért nem mondta ki hangosan, biztatón a sünre nézett:

  12. seronszton Says:

    – Sebaj, Sün-dörgő, majd varrok neked egy farsangi cuccot, ezeregy tüskével. Sőt, ha úgy tetszik, akár ijesztő mezbe is bújtathatlak. Szeretnéd, hogy az erdő lakói rettegjenek tőled?

    Sün-dörgő zavartan rejtegette pőreségét, és ezt mondta:

  13. seronszton Says:

    – Huh!
    Ezzel le is zárult ez a szakasz mindannyiuk életében… Akárcsak ez a történet.

Hozzászólás