zolika csomagot küldött amerikából!

by

ettől olyan jó kedvem lett, hogy vigyorogva jártam az utcán- bámultak is, mintha csokibajuszt növesztettem volna! micsoda amerikás nap, hehe! hamarosan indulok a reptérre, jön a fijam- kilenc hónapja nem találkoztunk! táncolok örömömben. ez volt az anya-bejegyzésem.

zolika, ezer köszönet a nagyon szép ajándékokért, nem árulom el a blogváriumnak, hogy mit küldtél:) na jó na, lehet találgatni.balerina029.jpg

19 hozzászólás to “zolika csomagot küldött amerikából!”

  1. kövi sára Says:

    hát van néhény ennivalóan szép darab benne… langyosodik 😀

  2. kövi sára Says:

    ő az. más zolikát nem is ismerek amerikában 😀

  3. Szeplőtelen bordásfejű Says:

    pakkot kaptál! éljen! vigyázz nehogy megegye valaki a csizmasuvickolóvajat:)

  4. kövi sára Says:

    hihi, zolika amerikából nem a fiam, de akár lehetne 🙂 a fiam egy másik történet, csak izgalmas volt az 1beesés: azon a napon kaptam meg a bloggerzolika amerikai csomagját, amikor a réglátott, nem blogger, már nemfagyizó-nemindiánozó fijam hazajön vakációzni, ugyanonnan.

  5. Sz.Cs. Says:

    Ez a Zolika az a Zolika? Akinek szoktam olvasni a blogját, amíg abba nem hagyta?

  6. Sz.Cs. Says:

    Ha pl. Kövi Zolikának hívnák, előbb kapcsolok. Kicsi a világ. Vagy sok a blogger.

  7. Szeplőtelen bordásfejű Says:

    És figyelj Kövi Sára, amikor még kicsi volt, ebadta, és folyton fagyizni meg focizni kellett vele, és este egy mese sose volt elég, és iskibe menet mindig lógtak ki a műanyagjacksparowk (vagy indiánok) a zsebéből akkor te gondoltad volna, hogy ilyen hamar lesz belőle blogger, meg csomagküldőhazarepülő? Én hajlamos vagyok aszinni, hogy ez a békés süteményillatú, nadrágszaggató, bábszínházbérletes, mindigelveszőfocilabdás korszak ez most már így marad. Az a sötét sanda gyanú ébredt fel azonban bennem mégis, hogy nem. És akkor aztán velem mi lesz? He?

  8. Sz.Cs. Says:

    Bocsi, félreértettem.

  9. edo Says:

    akkor kotom fel a gatyam s varom az en pakkom, amit azert kapok, mert nem restelltem megirni zolikanak, hogy egy nagy ferfiingben szeretnek sorozni vonaton szeretom fele, hja…ehes diszno…
    na, szoval, van ok orulni eleg, balerinaek anyja, s nemcsak, orul s van benne hepinessz csostul, a tobbi blogger ennek orul, nna :)))

  10. kisen Says:

    nekem az amerikai barátom mindig európai művészekről küld könyvet. tisztelem benne, hogy így nem akar “mellé nyúlni”. kellemes csomagbontogatást.

  11. zolika Says:

    Jaj… megkaptad 🙂
    Uuuugy orulok!…

  12. edith settings Says:

    szépek a tárgyak és a színek. köszönöm még 1x.

  13. kövi sára Says:

    na hazaértünk a reptérről 🙂 még sok szép ajándékot kaptam. és micsoda élmény volt az utazás! az unokatesóm úgy vezet, mint egy isten. imádom a sebességet!

  14. kövi sára Says:

    az igen… valami van benne 😀

  15. drblondeee Says:

    az egybeesések számát növelendő jegyezném meg, hogy zolika az öcsém, aki ámerikában van és csomagot készül küldeni, pont tegnap éjjel kérdezte, mit szeretnék, mondtam neki, hogy juharszirupot, sokat, megint:)

  16. Sz.Cs. Says:

    Milyen az a juharszirup?

  17. edith settings Says:

    rossz. nekem nem ízlik.

  18. drblondeee Says:

    sajátos módon édes, nekem bejön. salátára is, de aki szereti a sós-édest együtt, annak biztosan bejön amit a múltkor próbáltam ki vele: juharsziruppal kentem át a husit, mintegy pácként.

  19. edith settings Says:

    lehet, hogy pácként nekem is bejönne, jó ötlet. kár, hogy kifogytunk.

Hozzászólás