mars. nyaralás.

by

szeretem a dinnyét. a barackot.

álom. sós. laza.
elmegyek.
haza.

13 hozzászólás to “mars. nyaralás.”

  1. marslako Says:

    idekoltozol? most olcson foglalhatsz barlangot.

  2. kövi sára Says:

    van egy kis telkem ott, de teljesen elvadult… nagyon földi vagyok, elhanyagolom az éterit, a szépet, a kéket, a péket…
    most egy offshore céget szeretnék bejegyezni.

  3. marslako Says:

    irodanak alkalmas barlang elado.

  4. kövi sára Says:

    ó, én csak rajzolni járok oda 😀

  5. blanche Says:

    Éppen ilyen fehér virágokat festettem a fürdőszoba fehér falára, csak nem hétszirmúakat:)

    (Nem fehér a fal, zöldalmazöld, de az nem alliterált volna, és abban semmi poén. A hatszirmú fehér virágok a falon viszont igazak, de nem igaziak. Festettek:))

  6. kövi sára Says:

    jut eszembe egy ötéves gyerek mátrix-filmelezmése:

    igazi-igazi (a Dolgok, világ, stb.)
    igazi-játék (baba, labda, lego, ego, stb.)
    játék-igazi (szerepjáték: pl. amikor Mark voltam, a kapitány)
    játék-játék (mátrix. festett szirmok. kövi sára. blanche.)

  7. blanche Says:

    puszi:)

  8. Dr. Stein Says:

    Ciprusi off-shore telek. Rálátással a tengerre, minden hétfőn gyilkosság.
    Az utóbbi félmondat ismerős valakinek?

  9. kövi sára Says:

    Szerző: Pamela Branch
    Kiadó: Európa Könyvkiadó
    Kiadás éve: 1969
    Kiadás helye: Budapest
    ISBN szám: ??
    Terjedelem: 292 oldal
    Kötéstípus: Ragasztott papírkötés
    Nyelv: magyar
    Állapot: közepes
    Státusz: Rendelhető
    A könyv ára: 250Ft
    Kedvezményes ár: 225Ft

  10. Dr. Stein Says:

    Hehe, olvastad is, vagy csak gugli?

  11. kövi sára Says:

    *ironkodva-pironkodva* csak gugli…

  12. Dr. Stein Says:

    Nem egy Kant vagy Háború és béke, mint a kötelező műveltség alapdokumentuma, csak kérdeztem 🙂

  13. kövi sára Says:

    (jesszus, hajnali hétkor kelsz!)
    Kant jöhet, H&B nem… *kávéjából kortyol*

Hozzászólás